X - bitter, sjuk och ensam

Kan ju tala om att jag inte heller fick till det i helgen. Snuvig är jag också. Jävla fucking skit.

Tänkte svara på min egen fråga angående sex eller choklad. Just nu känns det som om jag aldrig mer kommer hitta någon man som gör mig gladare än Maraboudajm. Fast sen hur spännande är det egentligen att äta en bit choklad och den luktar ju inte lika gott som män heller.

 

Träffade B hemma hos X förresten och ni kan vara lugna, de hade inte gjort något och var heller inte på väg att göra något heller. Han är bästa kompis med hennes bror. Pratade lite ytligt men det var hela tiden ”ja vi hade sex förra veckan och har dissat varandra sedan dess”.

Men satan vad han lukar gott.

 

Är det inte i Casablaca bruden säger ”Play it again Sam”? (eller om det bara rä en myt att hon äsger det, och egentligen säger hon ngt annt men iaf)

 

”Fuck me again, B!”


Kommentarer
Postat av: Anonym

inget går upp mot en man som luktar RIKTIGT gott! ooh, jag vill se den här B!

2006-12-06 @ 13:02:51
Postat av: nathalie

inget går upp mot en man som luktar RIKTIGT gott! ooh, jag vill se den här "B"!

Postat av: X

mhmm! tyvärr kan jag ju inte visa ngn bild, hade inte varit så schysst men lite sugen är jag haha! men en blandning mellan Hugo boss (tror jag iaf) och han själv. muuums:)

2006-12-07 @ 08:23:56
URL: http://sexandthevillage.blogg.se
Postat av: Anonym

ja jag tror att det ligger nåt i det du sa. Vi kvinnor gillar att plåga oss själva =P

2006-12-07 @ 12:42:13
Postat av: Singelmamman

det var från mig då..det förra inlägget, glömde kryssa i info =P

2006-12-07 @ 12:42:47
URL: http://singelmamman.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback