X - sex med ex

Ja vi har ju varit dåliga (jaja VÄLDIGT) dåliga på att uppdatera vår lilla blogg, det beror på att jag har jobbat fruktansvärt mycket och inte haft något att skriva om, antar att ni är måttligt intresserade av att läsa om vad jag gör på mitt jobb.

 

Men åja såklart har lite hänt sen sist. Igår skulle jag och Y ut med mitt ex O och några av hans kompisar. Jag och O var tillsammans när jag gick i åttan och nian and that’s it! Verkligen! Dock är vi fortfarande väldigt bra vänner och umgås en del. Kvällen började bra med vin (jaja en del vin) och klena som vi är (fan jag börjar bli orolig för att vi håller på att bli gamla! Jag tål ju verkligen ingenting känns det som!) slog det på direkt och vi drog vidare ner till ett uteställe som jag inte minns mycket av. Dock var det en mycket trevlig bartender som gay ut gratis drinkar och shots till alla. Man kan ju undra hur det stället går runt. Men ähh det var ju generöst. Sedan är det dimmigt, för att inte säga totalt jävla svart. Trillade gjorde jag såklart också i mina ”högklackade” stövlar (tycker att ballerinaskor har hög klack och kan absolut inte gå i klackar ens nykter) mitt i rummet, här har vi en positiv sak med att vara full, man skäms inte när man gör bort sig. Sedan får jag och O för oss att hångla. Såklart. Aja ingen skada skedd egentligen, det är ju inte precis som om vi aldrig gjort någonting innan direkt. Sen drar vi hem till honom, Y skulle också sova där eftersom vi bor på landet och inte pallade ta oss hem i dyr taxi. Sedan är det riktigt svart men helt plösligt är det fullt med folk i lägenheten. Sen så hittade Y upp (tror jag, minns inte) och spyr tydligen (minns inte det heller) och en av Os kompisar tog också upp en brud som tydligen skulle sova där. O frågar hela tiden henne vem hon är, utan att fatta någonting.

Iaf sen hade jag och O sex i hans badkar, utan vatten haha, men det var ju något nytt. Men ingen skada skedd där heller. Och nej det kommer inte bli något mellan oss nu, vi är bara vänner och lite sex är ju aldrig fel.

 

I morse vaknar jag av att Y och O börjar snacka 8 på morgonen!! OMG!! Då är man ju lagom pigg men jag piggnade snart till och vi började prata/skrika/skratta och hon bruden som Os kompis släpat med hem till O väcks av en O som står på huvudet i sängen och skriker ”fan jag måste kolla på dig för jag minns inte hur du ser ut, och VEM ÄR DU?”

 

Hahahaha ja det var verkligen en kaoskväll igår och jag kan ju nämna att vi nog kom hem vid 12-tiden hahaha.


Kommentarer
Postat av: Chloë

no update?

Postat av: nathalie

I LOVE!

2007-01-18 @ 22:57:27
URL: http://rohvol.webblogg.se
Postat av: marina

Hi. Are you interesting in a link exchange with my blog ?
Marina
http://www.marinamode.com/blog/

2007-02-03 @ 23:29:54
URL: http://www.marinamode.com/blog/
Postat av: Karl H.

:/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback