Y - skabbiga brudar, grovhångel och sex(dock inte för min del)

X och jag var ute och roade oss i helgen. Något jag la märke till var att många brudar gillar att dansa på bardisken, bord och andra ställen dom syns på. Inte många killar brydde sig. Tycker bara det är så otroligt skabbigt. Måste dom stå på disken och visa sina trosor för att känna sig snygga?
Nä usch för småbrudar som inte har mer vett.

Inget hångel blev det heller, jag är så otroligt grovhångelsugen. Jag måste få något snart. Herregud alltså. jag har blivit så jävla desperat nu. Nästan pinsamt. Jag vill börja sexa och hångla nu! på direkten. (kanske var skabbigt sagt, men jag är inte skanky iaf)


Kommentarer
Postat av: Fredde

Nu när du liks har väntat så länge tycker jag du ska se till att hitta en grymt fin snubbe så du inte ångrar det. Och snälla, snälla! Gör inte bort det på fyllan. Jag brukar inte bry mig en sekund om hur någon annan i sängen har det då jag fått i mig några promille, och jag antar att många andra killar är så. Vilket slöseri det vore :)

Postat av: Y

Nog kommer jag vänta :) det hoppas jag. Men en fin snubbe är nog svårt att hitta! :P

2006-12-05 @ 11:51:20
URL: http://sexandthevillage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback