X - desperat blondin söker...

Från mobilen intet nytt. Från kärleken intet nytt. Irriterande men samtidigt spännande. Och det västa av allt: det som får en tjej intresserad. Killar är svin för att vi tjejer vill ha svin. Om vi hade velat ha Mr Nice Guy hade killarna blivit det, men så är ju inte läget. Jag vill ha någon söt kille som behandlar mig som en gudinna från dag 1 till evigheten, i teorin. I praktiken är dessa underbara killar bara en sak: otroligt tråkiga. Lite bevis: Kille E raggar upp mig, vi har sex, är vänner, har sex är vänner. Jag blir kär, han blir bara kåt. Lite jobbig situation där, men då kommer J som är en jättesnäll kille som verkligen ”vill ha mig för den jag är” och även han raggar upp mig. Jaha vem väljer jag då? Den som är mest spännande såklart, vi behöver spänning i våra trista jävla Svenssonliv.
Problemet var bara att han inte valde mig. Bad luck girl. Är det bara jag som är sån eller är ni likadana?  

Hej här kommer en kontaktannons: Jag är en halvt desperat blondin som söker dig känslomässigt störd kille som har svårt att kommunicera med tjejer och helst ska du även ha något mindre drogproblem. Intresserad? Skriv!  

Verkar vara på god väg för B, killen jag messar med verkar ha en tendens till otrohet, dissande, playa alla tjejer har raggat upp och allmänt svinaktigt beteende mot tjejer i största allmänhet, det är det han är känd för. Grattis mig! Men sen att han är en jävel på att ge massage ger ju ett helt annat sken åt saken…

(Ja Y, att vilja är den bästa anledningen någonsin.You go get him girl!)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Damn, vad jag gillar din blogg! Dig ska jag länka! =p

Postat av: XY

haha vad gullig du är :)
då får vi länka till dig också:)

2006-11-22 @ 15:56:21
URL: http://sexandthevillage.blogg.se
Postat av: nathalie

jag ska med länka! gillar det! hur gamla är ni förresten?

2006-11-22 @ 18:24:23
URL: http://rohvol.blogspot.com
Postat av: XY

Nathalie: vad roligt att du gillar vår bloggg! Vi är båda 2 19 år gamla. länkar vi till dig också :)

2006-11-23 @ 07:59:28
URL: http://sexandthevillage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback