X - kräklek

Gårdagen började hemma hos N på ”förfest” om man nu kan kalla två personer som sitter och dricker för förfest. Efter ett antal djupa och en del mindre djupa samtal började vodkan och Scweppers sätta sina spår och fötterna tog oss till Tivoli där det var en sån otroligt lång kö (gå aldrig ut när det är löning helt sjukt) men vi lyckades ta oss in med några killar som hade VIP så vi slapp urinvägsinfektionen och förkylningen (än så länge iaf), men om jag har fått några andra sjukdomar efter kvällen återstår att se. Tyvärr följde inte Y med, men Tivoli var inte jätteskoj, det bästa på kvällen var förfesten, som vanligt.

 

Och vad är det man gör men inte borde göra när man är full? Sms – djävulens redskap till mänskligheten. Såklart smsar jag B och ha svarar att jag borde komma dit och fyllekåt som man blir satt jag vid 2-tiden i en mycket skabbig svarttaxi på väg hem till honom. Chauffören var dock mycket trevlig och hade tuggummi i handsfacket (thank god!!) Så om någon vill ha ett nummer till en trevlig svarttaxi kan ni höra av er. Han hette någonting med Hallon. Kanske.

 

Jag kommer, knackar på dörren och han öppnar i ett par röda kalsonger och en Slitzt-shirt. Charmigt. Jag var full och trött och han var nykter och trött. Men vafan, det gör väl ingenting tills han berättar att han ska iväg 7 på morgonen. Och jag som gillar att sova. Jo duktigt trött just nu.

 

Resten är väl inte så svårt att lista ut men jag kan ju säga att han var en jävel på att jucka. Imponerande faktiskt.

 

Halv 8 kom jag hem i morse efter att ha blivit hemkörd och jag har nog aldrig känt mig mer som en hora i hela mitt liv. Typ ”tack för i natt, vi ses nog aldrig mer igen”. Så nu har han fått vad han ville ha och jag slipper dyra mobilräkningar. Och pappa har målat om badkaret så jag kunde inte ens duscha idag så nu sitter jag och lukar cigarettrök, gammal fylla och av hans parfym. Fan vad den luktar gott.

 

Och till sist var det han som fick makten. Jävla helvetes skit. Fanfanfanfanfanfan.


Kommentarer
Postat av: Marina

Hi. Take a look on my shoes :
http://escarpins-marinamode.blogspot.com/
Marina (from France)

Postat av: Linus

Grym blogg har ni! Jag brukar inte orka med någon annans blogg men er var klart läsvärd. :)

Förjävligt att du inte fick dig en dusch.. Man blir inte folk igen förrän man fått sig sin 45-minuters bakisdusch.

2006-11-25 @ 16:25:43
URL: http://marathon.blogg.se
Postat av: XY

haha tackar, ja jag vet! usch och jag fick inte ens duscha hos honom heller ELLER ngn massage som var utlovad..illa det är illa!

2006-11-25 @ 16:35:54
URL: http://sexandthevillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback