X - no sex tonight

Sms från B ”Kom hit imorgon (dvs idag. X amn.) efter ni varit ute. Så ska du få se duschen och efteråt få din massage J ” Frestande men...

 

Okej jag har bestämt mig. Vill han ha mig ska han minsann få kämpa lite till. För ikväll ska jag supa ner mig så totalt jävla mycket att tjejerna ska få släpa mig hem och jag ska spy ner parkeringsplasten 100 m från min ”övernattningslägenhet”. Men först ska jag be DJ:n spela riktigt bra låtar så ska jag dansa hela natten och ragga massa drinkar (B är tydligen ”inte den som bjuder på drinkar – jag bjuder på annat” fattig eller snål?) men någon som har lust att bjuda ska väl gå att hitta. Sen ska jag skriva ett sms att han får skylla sig själv som inte kom ut (om min motorik fungerar som den ska). Och det ska han eftersom jag kommer att vara full och villig. Sen ska jag däcka hos N.

 


(förlåt Y, jag vet att vi kom överens om att bara skriva ett inlägg per dag men jag var tvungen!)

 Och Y du ska fan ta mig med ut ikväll! I know you want to. And I want it too! 


Uppdatering imorgon om vad han svarade. Eftersom man kan spela på allt nuförtiden så ska vi ha olika förslag på vad han svarade:

 
  1. Det var du som banga/visste du skulle banga
  2. ahh synd ju. Men du banga
  3. det är du som får skylla dig själv.
  

Åhh jag bara vet det!

 

Men i teorin fungerar det att vara svårflörtad, undrar om det fungerar lika bra i praktiken?


Kommentarer
Postat av: Neela

Lycka till ikväll :)
Snygg blogg föresten!

Postat av: Neela

JA! Heja Erik :)

2006-11-24 @ 14:51:09
URL: http://neela.blogg.se
Postat av: Ängla

Fin blogg det här! Och ja, jag tror Marit kan kamma hem det här.

2006-11-24 @ 15:43:38
URL: http://englaellen.blogg.se
Postat av: XY

tack så mkt Ängla:) hoppas verkligen det, hon är bäst :)

2006-11-24 @ 15:45:32
URL: http://sexandthevillage.blogg.se
Postat av: nathalie

tänk om du ångrar dig imorgon att du INTE träffade honom! jag vet att jag hade gjort det i alla fall. jag hade åkt hem till honom och däckat i HANS säng, eller haft sex och sagt "tack och hej" och gått hem direkt efter.

2006-11-24 @ 17:03:31
URL: http://rohvol.blogspot.com
Postat av: gullet

Nathalie: hahahaha bra tips! ska skriva ner allt vad som hände snart haha:) dock blev det inte riktigt såå:P

2006-11-25 @ 12:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback