X- R is for...

Hej jag heter X och börjar bli sexuellt frustrerad! Skulle det finnas Anonyma Desperata Människor skulle jag gått dit och försökt bli botad och på ett sätt är jag på väg till det där mötet. Att bli dumpad är inte något speciellt kul, det enda som är någorlunda positivt med det är att man kan hitta mannen med stort R. And R is of course for Rebound. Min Y har lekt Amor igen (medvetet eller omedvetet, vem vet) och helt plötsligt sitter jag och messar med honom (vi kallar honom B) om hur jag vill bli förförd. Och helt plötsligt känner jag mig som en liten fjortonårig brud som mest känner sig ”tihi”. Det känns väl på ett sätt lite skabbigt att sitta och (omg jag vill knappt skriva det) ha något slags sms-sex. Den irriterande delen i det här är att jag inte vet hur pass seriös han är med det han säger, vem vet om han sitter och asgarvar åt mig tillsammans med sina kompisar. Skoj när man stöter på dem…

 


Och jag vill inte ha honom för att behålla honom, jag vill ha honom för att få honom Jag vill ha honom för att bevisa att jag kan. Har alltid sagt att den bästa anledningen till något är för att man vill. Eller så inbillar jag mig det för att jag vet om att han vill ha mig för att han kan få mig så lätt (och helt plötsligt känner jag mig som Håkan Hellström). Gosh!

 


Förhoppningsvis kommer jag stå i hans dusch om 4 dagar och då får vi väl se hur allting utvecklar sig. Och om det nu inte gjorde det så fick jag iaf till det. Och det är inte fy skam.


Kommentarer
Postat av: carro

Precis :) Rolig blogg.

Postat av: XY

tack så mkt:) Hoppas vi kan underhålla er:)

2006-11-21 @ 15:18:02
URL: http://sexandthevillage.blogg.se
Postat av: Camilla

Rolig är den allt!

2006-11-21 @ 20:00:00
URL: http://www.stilic.blogg.se
Postat av: XY

Camilla: gulligt sagt, vi diggar in blogg också!

2006-11-22 @ 10:38:42
URL: http://sexandthevillage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback