X - Sex eller inte sex, det är frågan.

Jag ska börja med att säga att jag inte är känslig, det är jag verkligen inte. Jag kan stå ut med det mesta. Jag klarar av att bli trampad på, jag klarar av att bli behandlad illa och jag klarar av att inte alltid komma först. Men det finns en sak jag inte klarar av och det är att känna att jag inte har makt och kontroll över situationen. Och det är just vad jag inte har just nu. Inte ett jävla dugg kontroll har jag. B, han jag messar med, det är han som har kontrollen och det västa är att han vet om det. Det är hela tiden han som styr och när man skriver något får han det att låta som om det är han som har gjort så att man har skrivit det. Och han får en att känna sig underlägsen. Hela tiden. Han har liksom fattat grejen, som i förskolan när killarna drog tjejerna i håret för att de var ”kära” i dem, retar han mig för att få ligga med mig. Och det fungerade. Så fruktansvärt bra. Tills…

 

För ungefär 2, 5 år sen (oh herregud är det verkligen så längesen, känns som om det var igår) när jag gick i ettan raggade en kille i trean på mig. Och ung, (dum?) och naiv som man var så tänkte man inte överhuvudtaget. Han var ju charmig, trevlig och vi hånglade på någon fest. Sen messade vi och han ville att jag skulle komma hem till honom en kväll. Helt nykter (!!) Åkte jag dit och hade sex. Efteråt så kom det aldrig några sms mer och jag tror knappt att vi pratade sen dess förutom när han försökte sälja hasch till mig han smugglat in från Sydafrika och när han övertalade mig att suga av honom på Tivoli.

  

Och som vi alla har fått lära sig så upprepar historien alltid sig. Varför? För att vi är dumma nog att inte fatta någonting? Nej. Det är för att vi tyckte att det var så roligt förra gången och att det kommer att vara värt det. Och jag är inte så sugen på att detta ska inträffa igen.

 

Men nej. Jag vill inte bli en one hit wonder, inte igen, jag vill i alla fall ligga på topplistan någon månad. Jag vill vara en Madonnalåt, inte något jävla Basshunterskit.

 

För jag är inbjuden ikväll (inatt eller imorgonbitti) för han ska inte ut ikväll men sa att jag gärna kunde komma efter att jag varit ute. Men det finns alltid men... och i detta fall några stycken.

 
  1. det är totalt omöjligt att ta sig hem till honom utan att ta taxi, vilket är dyrt och jag har som regel att aldrig betala för sex.
  2. Eftersom han ligger med (förhoppningsvis inte) allt och alla så kommer han med 99 % säkerhet dissa mig efteråt eftersom han egentligen inte bryr sig om mig och jag orkar inte av att bli dissad igen.
  3. han är lättirriterad och kommer att bli asförbannad om jag inte kommer dit ikväll, och jag pallar inte det, men jag pallar heller inte att åka dit egentligen.
 

Ahh vad ska jag göra? Tips är verkligen välkomna just nu!


Kommentarer
Postat av: nathalie

jag har VERKLIGEN samma problem! och jag har inga tips, för jag är yngre, dummare och mer naiv

Postat av: XY

det västa är att jag tycker inte att jag är så naiv längre eller dum, men ändå så står jag här...without a clue..

har du löst ditt problem?

2006-11-24 @ 09:19:37
URL: http://sexandthevillage.blogg.se
Postat av: Caroline

Hej! Tack för din kommentar, tänkte bara säga att det gick jättebra :) var mer nervös för körningen för han har en sprillans ny audi a6..haha men det gick bra de också.

2006-11-24 @ 11:21:41
URL: http://caarooliine.blogg.se
Postat av: XY

Caroline: vad bra att det gick bra! :) usch sånt blir man ju nervös, man vill ju inte köra sönder den direkt haha:)

2006-11-24 @ 11:52:51
URL: http://sexandthevillage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback