X - spelberoende

Ingenting nytt här egentligen, och allting är sådär tråkigt och höstigt. Det är då man behöver en mening. Något att haka upp sig på. Och det är precis det jag är ute efter. Jag ska ta det från början. Jag blir inte ”kär” eller ”förälskad” jag blir mer besatt om man kan använda det ordet. Jag blir besatt av tanken att få honom. Det hela blir som ett spel, jag är en plutt som ska ta mig i mål, varje samtal blir som när man kastar en tärning, ibland får man gå några steg, ibland ett och ibland flera (det bästa är ju såklart om man får sex). Och som när man spelar ett vanligt spel så vill man komma i mål och vinna. Såklart, vår tävlingsinstinkt talar.

 

Jag har insett att jag aldrig ville ha B, jag kom i mål (åja kanske inte helt haha) och jag är nöjd. Grattis!

 

Såja, nu ska vi hitta någon ny, undrar vem det kan bli?

 

Jag tror att jag är spelberoende…

 

Jaha detta blev ju ett jävligt tråkigt inlägg, men eftersom det inte har varit helg på länge så har det ju inte hänt någonting sen i lördagsmorse. Dock hoppas jag på att ryktet vill vara långsamt om denna lilla sak eftersom jag inte är så sugen på att bli kommunens hora. Igen. Men det störiga är att alla kommer att tro att det var han som dissade mig även om vi dissade varandra i och med att ingen har hört av sig och troligtvis inte kommer att göra det heller. Detta är nackdelen med att vara tjej. Men jag måste be någon att döpa om B så att jag inte fyllerunger honom på fredag bara. Det är så himla lätt att säga en sak när man är nykter, men när man är full är det inte lika lätt att hålla sig till det…

 

http://app.blogg.se/index.bd?fa=tb.add&id=2861098 är väl bevis nog på att man kanske inte alltid gör som man säger, men eftersom jag numera ska göra det, så ska jag aldrig göra samma sak igen. och det är ett nyktert löfte!

 

På fredag är det iaf utgång för mig, Y och några andra tjejer och då ska vi visa hur mycket singlar vi är! Eller vad säger du ;)?


Kommentarer
Postat av: Linus

Du borde läsa "Spelet" av Niel Strauss. Hela boken går ut på att han ska bli så bra som möjligt på "spelet" (ragga). Grym läsning! :)

Postat av: Klibbe-Klabbe

;)

2006-11-30 @ 16:02:46
URL: http://www.plastikkirurgi-info.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback