Y-den där tråkiga

Nu har jag en fruktansvärd idétorka, vad tusan ska jag skiva? Jag kan liksom inte skriva om mina förra förhållande, som X nyss gjort.. mitt senaste förhållande hade jag i 5:an, och hur seriöst var det?
Vi träffades några gånger, spelade pog (eller vad det nu hette) och dom få gångerna vi träffades var han så jäääkla blyg, inte ens en puss fick man. Jag dumpade honom.
Fast mellan 9:an och 1:a ring hade jag en fling med den killen som jag inte kan glömma, ens om det var en fling? Vi hade jättemysigt, vi mös, kollade på film och hade jättetrevligt. Men jag avslutade det hela pga en sak, jag vet inte om jag vågar säga det.. men iaf, detta gjorde mig så avtänd.
Tillbaka till vad jag kan skriva om. Jag kan ju heller inte skriva om hur många jag haft sex med, hur det har varit och bla bla bla bla, fast en dag kasnke jag kan skriva om det? Fast vad händer det med bloggen då? Då blir vi ju ganska lika, X och jag. Denna bloggen handlar ju om just om två vänner, lika men ändå olika.

Som sagt är det en utekväll för mig och X på lördag, vet inte om det blir middag och goda drinkar eller om det blir en najs utekväll på en tråkig nattklubb. Då ska Y, den eviga oskulden ragga, vilket jag är bra på enligt X. På lördag ska jag vara kung (drottning) i baren!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej jag tror inte att det kan bli så mycket bättre :) Ha en toppenhelg Du. Kramis Emma

Postat av: XY

detsamma! ha det jättebra i helgen du med! kram!

2006-11-24 @ 11:57:30
URL: http://sexandthevillage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback