Y-internetdejting

Jag har träffat tre killar genom nätet. Jag gör helst inte om det igen. Inget farligt hände, men det blir ju aldrig som man har tänkt sig. haha. Kan berätta lite om killarna, dejterna och hur det var efteråt.

Kille 1. Jag började snacka med en kille på lunar för ca 3 år sedan, han bodde inte så långt ifrån mig. Vi snackade i telefon hela nätterna och jag blev förälskad i hans röst, jag blev knäsvag. Att han var jävligt snygg gjorde inte saken bättre.. men iaf, vi bestämdes för att träffas, detta gjorde vi på ett köpcentrum. Eftersom jag fick ta tåget in fick jag vänta lite på att han skulle komma. Jag visste inte ens om jag skulle känna igen honom eller tvärtom. Jag väntade, fick sån jävla handsvett och jag var nervös så in i! Jag spanade lite, och såg en lång och då menar jag LÅNG kille komma gåendes, det var han! Jag kände igen honom. Vi kramades och sa hej och så, gick en runda. Sen drog han en jävla lögn om att han skulle någonstans, och frågade när mitt tåg gick. Jag förstod, han var inte intresserad. Han följde mig till tåget och kramade mig hejdå, och sa att det var trevligt att träffas.. efter det hörde jag inte från honom. Har sett honom på en nattklubb någon gång efter detta. Tror han känner igen mig.

Kille 2. Kille två började jag också snacka med på lunar, detta var väl kanske lite mer än 1 år sedan. Han var jättetrevligt och vi skrattade åt samma saker och hade alltid något att snacka om, dock var han för öppen, jag ville inte veta att han hade ett slappt rövhål och inte kan kontrollera sina gaser. Fast detta uttalandet pratade vi nätterna genom, telefonräkningen steg. Hans utseende var inget som tilltalade mig, men jag ville ge honom en chans, ni vet.. det är insidan som räknas. Han kom för att bo hos mig i 4 dagar! Första natten var inte alls stel och sådär, vi låg och snackade fram till morgonen. Han bad om en godnattpuss, och det kunde jag väl bjuda på. En snabb puss blev det, en väldigt stel sådan. Kvällen efter började vi hångla och sådant, det var aldrig så att han försökte med något, vilket var väldigt skönt. Samma morgon då han skulle åka hände det lite mer, han hjälpte mig att komma, utan något sex. Han fick inte något tillbaka, nu efteråt känns det lite snålt. haha. Sammanfattning: Visst hade vi trevlig, men ingen attraktion från min sida. Han blev iaf kär i mig. Idag är vi vänner och snackar fortfarande och så.

Kille 3. Kille tre snackade jag bara med i någon vecka innan vi beslöt oss för att träffas, han var pilot och vem vill inte bli en pilotfru? Utseendemässigt var han inget för mig. Mina föräldrar skulle bort och jag tog tillfälle i akt och gav honom klartecken att han kunde komma. Jag gick här hemma, nervös som fan, ringde en kompis för att få råd m.m. Jag såg bilen komma och jag öppnade dörren, där stod den smalaste och kortaste killen jag någonsin sett. Helt seriöst, jag har sagt det, och jag säger det igen... Det är killen som ska hålla om mig, inte tvärtom. (inget ont om smala och korta människor!) Det jag tänkte på var "vad fan har jag gett mig in på". Jag bjöd in honom, vi snackade,skrattade och hade en trevlig kväll. Inget hångel, ingen puss. Vi tittade även på min favoritfilm som jag hade snackat länge om. Han gillade den, vilket var bra! Jag visste att detta blir inte mer än någon vänskap, inte ens det? Efter han hade kört, skickade jag ett sms och fick inget svar.. blir rådissad. Kändes jävligt tråkigt.
Dagen efter skrev vi lite på msn och vi bestämde oss för att vara vänner. Har inte träffat honom sen dess.
Min pilotfrudröm krossades likt en spegel som tappas i golvet.

Kommentarer
Postat av: c

jobbigt haha

2006-11-27 @ 06:59:26
Postat av: Sockris

hehe, ja du. Jobbigt värre, men om det är nån tröst så finns det killar som man träffar IRL som ine heller visar sig vara bättre/roligare osv. Men tills man finner den där speciella får man försöka ha roligt på vägen =)

Postat av: X

sockris: mister man år står tusen åter :D

2006-11-29 @ 14:06:01
URL: http://sexandthevillage.blogg.se
Postat av: Slagthuset

Det är alltid svårt att finna "den rätta". Så ge inte upp!

2006-12-06 @ 16:07:36
URL: http://slagthuset.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback