Y-kyssar & hångel

Jag har en kille som spökar i mitt huvud, en kväll/natt låg han i min säng.. han vill ha mig, hela mig. Han ville ha sex.. och vad gjorde jag? jag bangade! Hur dum får man bli? Han är den hetaste jag vet, nästan iaf. Jag kommer aldrig få den chansen igen. Blev hembjuden till honom för ett tag sen. X ville att jag skulle dit och ha sex med honom. Jag är oskuld och frågade -varför?- hon kom med det bästa svaret -För att du vill-, och det är sant, jag vill så gärna!
Men varför vågar jag inte ta steget? Vad är jag liksom rädd för?

Något som gör mig grymt avtänd är ibland kyssar och hångel.. Det är otroligt viktigt för mig, jag är så trött på alla killar som inte kan styra sin tunga, jag är trött på den där vispen, då killen låter sin tunga snurra runt runt runt runt tills han dör av utmattning. Jag påstår att tjejer är mycket bättre på det här, av egna erfarenheter, dom är inte många, men jag vet det jag vet. Tjejer vet oftast vad tjejer vill ha. (OBS! detta inlägg var inte ett steg ut ur garderoben!)
Varannan kille jag har hånglat med har varit kass, så kass att jag blivit avtänd!
Killar! lär er hångla för fan, alla tjejer förtjänar ett najs hångel. Träna på en tomat, handen eller en kompis. hahaha.

Och förresten, kan man vara sexuellt frustrerad när man är oskuld?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det där är olika. De tjejer jag har fyllehånglat med har varannan varit bra, samma sak med killar. Mitt bästa hångel var dock med en kille. :)

Postat av: sexandthevillage

Y:s bästa hångel var också en kille :)

2006-11-23 @ 11:20:13
URL: http://sexandthevillage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback