Y-lista

Det är jag, Madonnan, oskulden, den pryda eller varför inte Y?
Här kommer i alla fall min lista, inte så många svar, jag är ju oskuld.

Är du tillsammans med någon? Nej, hade jag varit det hade jag inte varit oskuld.
Har du dumpat någon på ett svinigt sätt? Senast var i femman då jag skickade en kompis, så svin? javisst.
Har du blivit dumpad på ett svinigt sätt? Nej här är det jag som dumpar.
Hur många namn finns det på din hångellista? 15+

Har du
a) Varit otrogen?
Nej, i femman håller man inte på med sånt, vad nu som räknas som otrohet.
b) Blivit bedragen? Bra fråga.. mycket bra fråga! äääh nej det tror jag inte-
c) Hånglat med en kompis pojkvän? Nix tror inte det.
d) Hånglat med en pojkväns kompis? Nej jag hånglade inte i femman, jag är pryd.
e) Hånglat med någon i dina föräldrars bekantskaptkrets? EEEh näää. dock är 40+:are heta! I alla fall några.
f) Legat med två personer på en kväll? Jag är ju OSKULD!

Lite gossip vill vi ha.. Har du hånglat upp nån celebrity? NEj men jag hade inte dissat Orlando Bloom.
Har du hånglat upp någon av samma kön (och gillat det)? Jaa tjejer vet vad tjejer vill ha!

Okej, nu kommer det farliga frågor...
Den här listan stryker vi

Ärligt. Hur många finns det på ligglistan?
Och när rök den där oskulden egentligen?
Gjort en "One night in Paris"?
Råkat vara lite dirrrty med två personer ut samma familj?
Har du nånsin haft en könssjukdom?
.. Och isåfall, vet du vem som smittade dig?
Idkat snusk med någon i dina föräldrars säng då?
Varit fler än två i sänghalmen..?
Konstigaste plats du sexat på?
Hur många olika nationaliteter finns på ligglistan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback